men sluta glo för fan!

alla snygga killar glor typ ögonen ur sej när dom passerar mej. inte för att dom tycker att jag är så himla bootylicius att dom inte kan låta bli att titta, utan för att dom tror att jag tycker dom är så jävla asläckra och vill ligga med dom och dom vill typ spegla sej i mina ögon, om ni fattar (snälla förstå, det är min favorit-metafor).

jag misshandlar språket helt galet mycket. och sätter typ lite ära i att jag gör. "konstnärlig frihet" resonerar jag och fördärvar språket värre än t9. så går det när man förläst sej på linda skugge. men jag är liksom för gammal för att leka språk-rebell...
 
linda skugge förstörde min barndom. jag var typ emotionellt rubbad i två år efter jag läst "det här är inte en bok".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0