måsar

jag har börjat använda sköljmedel. jag e bruden som utväcklas och avancerar. minsan.

idag hittade jag en potatis i mitt skafferi som möglat så mycket att den såg ut som en delikatoboll i färg och mönster. fascinerande.

jag har fönstret på vid gavel, annars blir det fett varmt. det är trevligt, men jag är rädd för att någon fiskmås skall flyga in. alla måsar e psycho. det finns skitmkt fiskmåsar där jag bor, dom är orsaken till att jag skaffat öronproppar.

en gång vandrade jag och en kompis runt på fårö, då tittade en mås ner på oss med värsta vildvittreblicken och liksom stannade till i luften, och det gick inte att undgå att den smidde onda planer där inne i sin måshjärna. obehag. sådant skapar trauman, det fattar ju vem som helst, säkerligen även måsarna, men bryr dom sej? nej. måsar är rakt igenom onda djur.

för övrigt saknar dom ringmuskel. bara en sån sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0