kissnödighetnojja, åldersångest och ekonomisk kris

om man pratar om sex får man under INGA omständigheter bli kissnödig, då undergrävs hela ens trovärdighet som människa. det säger juh sej självt. jag e alltid kissnödig, så prata inte sex med mej. my proud is all i have, och den vill jag behålla.

jag är 22 år. är man då för gammal för att använda "as" som förstärkningsord? jag tror man är. en sak är säker: den dagen då du glömmer bort hur gammal du är och måste tänka på vilket år du är född och vilket år det är för att ta reda på det... då är du gammal. det händer att jag måste. ganska ofta till och med. jag e old. det e bara en fråga om tid innan jag är för gammal för att skrika "move it grandpa!" åt gubbarna som tar för mkt plats och står i min väg på klubbar. snart kommer det vara JAG som blir utsatt för sådana grejer. det är bara en fråga om tid, säger jag.

efter jag betalat hyran har jag 400 kronor kvar på mitt konto. det skall jag leva på hela sommaren. jag e fast här.  suck...

och leila k blev påkörd strax efter showen på bögjävlar. allt tar slut, allt är förgängligt
och vi skall alla dö...

Kommentarer
Postat av: Magz

kan jag länka till dig? lägger upp din adress på min blogg, men vore sjyst om jag kunde få ett namn på dig :) haha.

2007-06-26 @ 16:06:11
URL: http://missmagzi.blogg.se
Postat av: Mademoiselle B

såklart du får:) om jag får länka dej med:) jag tänkte nämligen skriva lite om hur jag hatar snygga människor oxå, och då tänkte jag att ett referat där jag anger den ursprungliga källan är på sin plats, eftersom du kläckte ideèn från början. jag hemlighetsbloggar, annars blir jag paranoid och hämmad, så jag går under namnet Mademoiselle B, det kan du skriva om du vill:)

Postat av: Magz

haha. gör så. jag länkar dig iaf! måste ha lite bättre bloggar på min lista. :D

2007-06-27 @ 13:08:29
URL: http://missmagzi.blogg.se
Postat av: Magz

haha. gör så. jag länkar dig iaf! måste ha lite bättre bloggar på min lista. :D

2007-06-27 @ 13:08:36
URL: http://missmagzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0