"jag bazzar din mamma" skall det vara så förbannat svårt att säga?

för typ en månad sedan drog jag ner en battle-tävling (e d den korrekta termen för det hela lr vad?) som ägt rum i hudiksvall. jättemånga avslutade sina dissar med "skit samma..." när de tappade tråden och inte kom på ngt att säga. bara "skit samma". UTAN att rimma på ngt mamma-relaterat, trotts att det var världens upplägg. jag e upprörd. dagens hiphopare e inte bara oinovativa, de saknar tajming oxå. eller så är mamma-grejen played, bara det att jag är ouppdaterad. kan vara så. 

den svenska hiphop-scenen idag e ett skämt. alla gör rix fm-pop och dom som inte gör är fett pretto. och organism 12 som var den bästa förut e skittråkig nu. men meningsfylld å hans polare... dom e bra iallafall. men ingen är som seron... jag har bott i karlstad i ett år snart och jag har fortfarande inte stött på honom. jag är mkt besviken.


Kommentarer
Postat av: miss b

jaa! hur kan man missa ett sådant superupplägg?? det hade du och jag ALDRIG gjort

2007-06-26 @ 03:36:22
Postat av: b

word!

2007-06-27 @ 15:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0