Denydenydeny

Jag läser Alex Schulmans krönika och skrattar högt för mig själv flertalet gånger. Roligast är att Jan Helin säger att han bara undantagsvis har rutig skjorta på sig och så har han alltid rutig skjorta.
.
Och nu fick jag reda på vem Magnus Hedman är. Han är tydligen fotbollsmålvakt för AIK. Där ser man. Jag har alltid trott att han var programledare. Magnus Hedman, programledare för När och fjärran, ja, ni hör ju själva. Han har ett namn som skapar felaktiga associationer, Magnus Hedman.

Men nu skall jag sova. Imorgon skall jag tvätta, om jag lyckas få någon tvättid dvs. Jag hoppas att jag får. Jag vill fortsätta förtrolla alla textiler i mitt hem med det underbara sköljmedlet (jag håller nog på att bli en tönt, för jag är inte det minsta ironisk när jag skriver detta, jag tycker verkligen det är roligt att tvätta med sköljmedel, tvätten blir så mjuk och trevligt persiko-doftande).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0