Men ffs...

Mina senaste blogginlägg har haft lika mycket udd som BlondinBella, lika mycket hjärna som Katrin Schulman och varit lika underhållande som Tjejbloggen. Jobbig insikt.

För övrigt har jag fått veta att BlondinBella har tandställning. Plötsligt framstår hon som... Mänsklig. Om hon skriver på sin blogg att hon har typ psoriasis, herpes eller någon annan form av defekt så kommer jag nog kunna tänka mej att någon gång i framtiden skriva något om att det är ju bra att hon tar avstånd från rökning, i egenskap av förebild för unga tjejer och så. 

Om BlondinBella gjorde en JLO och bara "Dont be fool by the rocks that I got I`m still BetongBella from the block" hade hon blidkat hatarna på två röda. Folk gillar människor som går från underdogs till stjärnor. Där har ni framtiden för er, arbetarkids. För er överklassfolks är det kört, ni får aldrig några sympatier någonsin, folk hatar människor som föds med silversked och bara Paris Hilton-glider genom hela livet. Men å andra sidan, vem vill vara folkkär? Coola människor är hatade människor, det har jag alltid hävdat. Fast mina hatobjekt är sällan coola. Medelklass-människor till exempel, vad är det för coolt med dom? Ja, jag hatar medelklass-människor, dessa Lars Winnerbäck-trallande miffon som slickar uppåt och sparkar neråt. Men jag berättar mer utförligt imorgon. God natt.

Kommentarer
Postat av: anne von polat

jag bara älskar din blogg. men jag förståt inte vad det är med blondinbella du har fastnat för? jag ser inget hos henne som är så märkvärdigt

2007-08-29 @ 22:30:53
URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: Anonym

förstår inte heller varför du hakar upp dig på den dör blondinbella

2007-08-30 @ 01:10:46
Postat av: sarah

Okej, häärligt inlägg säger jag bara!

2007-08-30 @ 07:38:06
URL: http://sarahcervin.blogg.se
Postat av: Elin

du vågar inte klaga på lars winnerbäck ;) no no

2007-08-30 @ 11:43:42
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: Teresa

"Coola människor är hatade människor", klickrent!

2007-08-31 @ 15:39:55
URL: http://Karpen.blogg.se
Postat av: miikii

Det bästa är att hon inte är så himla "fin" som hon vill låta folk tro. Hon är ju uppväxt i förorten, som hon föraktar, i hyreslägenheter precis som resten av hennes släkt. Det är så mycket som inte stämmer i hennes blogg så att det är skrattretande. Har känt henne hela hennes liv så jag tror jag vet vad jag talar om. Hon vill få folk att tro att hon alltid har levt så här men hon har varit precis lika fattig som dom hon ser ner på. Men såna här inlägg vägrar hon ta in i sin blogg för då skulle ju folk få veta hur det egentligen ligger till. Allt är inte som det verkar... HAHAHA Livet är underbart!!

2007-09-13 @ 09:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0