Fortsätt huka er tjejer!

http://www.alltommalmo.se/MalmoArtikel.aspx?bid=1147924

HAHAHA!!! Det här är bara fööör kul! Jag vill ha ett uppföljande reportage efter kissaktionen med personliga utlåtanden om Fittbyxan. 

Alltså... Att ståkissa som tjej låter jävligt osanitärt. Fatta hur mycket urin som de där brallorna kommer att absorbera; Det kommer att vara som att vandra runt med ett jättestort inkontinensskydd i byxdesign. Det hela blir en enda stor exponering av kvinnans fysiska underlägsenhet i förhållande till mannen då det gäller att urinera i det offentliga rummet och så vill vi för i helvete inte ha det. Män urinerar stående för att visa sin fysiska överlägsenhet gentemot kvinnan: Det är en härskarmetod.

Systrar! Vi behöver inte kissa som män för att ses som fullvärdiga individer! Att vi skall stå och kissa är bara ytterligare ett resultat av det rådande kvinnoförtrycket! En kvinna är en kvinna- inte en defekt och ofullständig man! Sitt ner och kissa! Vägra anpassa er! Revolution!!!


Kommentarer
Postat av: Moa

Vilket underbart inlägg

2007-08-29 @ 18:35:07
Postat av: Salima

hahaha, så jävla rätt.

2007-08-30 @ 09:10:51
URL: http://salima.blogg.se
Postat av: Lina

Klokt, Klokt! haha, kunde inte sagt det bättre själv ;P Såg att du nu omnämts på blondinbellebloggen, uppskattat eller ouppskattat? Lite skumt om man läst denna blogg innan den länkades iaf ;D
Ha det fint!

2007-08-30 @ 17:09:02
URL: http://www.acupoftea.blogg.se
Postat av: sarah

btw, så ser det faktiskt ut som om tjejen på bilden hukar hon också, så tjejer, forstätt med hukningen :P

2007-08-30 @ 20:07:49
URL: http://sarahcervin.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag håller inte med. Många är de gånger då jag innerligt önskat att jag kunde stå upp och kissa. Jag kan räkna upp några: När man är på offentlig toalett och det är någon skum vätska på siten=spya? kiss? ja jag vet inte, men sitta där vill jag inte. När man av nån anledning måste kissa ute och det är blött i gräset på marken ute och de blöta grässtråna kittlar en i baken. När man är på väg hem från exempelvis krogen och är kissnödig och behöver hitta en någorlunda undanskymd hörna mitt i stan. När man är i den toalettfria sommarstugan och det regnar ute och man måste gå ut i regnet och kissa och inte kan hålla i ett paraply samtidigt(jag kan inte iallafall) och en regnrock är alldeles ivägen och klumpig och hela tiden blir man biten av myggjävlar i baken.
Ja... det är bara några exempel.

2007-08-31 @ 13:44:02
URL: http://wayoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0